Fatih_HaN Orjinal Mesajı Yazan: Ricardo Quaresma gerçekten güzel olmuş eline sağlık bi sorum olacak bu gölgeyi nasıl yapıyorsunuz?
venomX Orjinal Mesajı Yazan: Tss_Hami Orjinal Mesajı Yazan: 1995muzaffer1905 buda benim http://www.hizliresim.com/2008/7/24/2648.jpg lütfen yorumlayın " 404 Not Found " hatası ... bende çıkıyo ama neyse boşverin olmadı bi resim yükleyemedim şu internete ya:(
Fatih_HaN http://soccercenter.net/forum/konu/103717/Imageshack-Upload-Dokumani bide bunu dene belki olur bu sefer
blackened. Orjinal Mesajı Yazan: elNiNo_09 buda güzel olmuş fernando torres inde yapabilirmisin? Bi ara yaparım ;) Şuan zamanım yok.
blackened. Fatih kardeşim PS yi öğrenmek istiyorsan photoshop sitelerinde dolaş.Bu forumun bu bölümü fazla yoğun.:D
Fatih_HaN güzel çalışmalar eline sağlık @quaresma eet bende o sitelerde geziniyorum zaten yinede teşekkürler
eLanvitaL Dün bir çalışma yapmıştım fakat çok kötüydü , bende sildim . :) Şimdi aynı resmin üzerinde biraz daha çalıştım ve ilk resime göre biraz daha iyi olduğuna inanıyorum . Siz genede eksiklerim varsa söleyin ... ;)
MateJa **arkaplan temizlemeyi öğrenmişsin.. ama daha geliştirmelisin kendini ve daha çok şey öğrenip çalışma yapsan daha iyi olur.. ayrıca uygun resimleri uygun yerlere koymaya ve efektler vermeye bak.. mesala kol yarıdan şap diye kesik olunca güzel durmuyor :)**