Anxiety Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ masaüstümü süsleyen sade çalışmam :) Sade ama kaliteli ve güzel olmuş.
el kun Beyler bunlar benim ilinci çalışmalarım:D: V1: V2 Sizce nasıl?Kesin hatalarım vardır:D.Ne de olsa yeniyiz.
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: Metin Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ masaüstümü süsleyen sade çalışmam :) Sade ama kaliteli ve güzel olmuş. saol :) masaüstünde sadelik severim :P
Freak. Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_ Beyler bunlar benim ilinci çalışmalarım:D: V1: V2 Sizce nasıl?Kesin hatalarım vardır:D.Ne de olsa yeniyiz. Şükrü sen baya ilerlettin valla. Ellerine sağlık. Daha güzellerini bekliyorum.
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: 1995muzaffer1905 buda benim http://www.hizliresim.com/2008/7/24/2648.jpg lütfen yorumlayın " 404 Not Found " hatası ...