Venom Yaklaşık 3 aydır Photoshop'a elimi sürmedim desem yeridir. Bu nedenle biraz körelmişim, az önce bir şeyler karalayayım dedim elimden pek bir şey gelmedi; ortaya şu çalışma çıktı:
ultraslan_kso Çok saol Yasin Abi çok güzel olmuş Bir de Kewell çalışması yaparsan sewinirim doğru düzgün wallpaper yok
XII Orjinal Mesajı Yazan: Venom Yaklaşık 3 aydır Photoshop'a elimi sürmedim desem yeridir. Bu nedenle biraz körelmişim, az önce bir şeyler karalayayım dedim elimden pek bir şey gelmedi; ortaya şu çalışma çıktı: Yasin müthiş olmuş..helal valla..Birşey sorcam sende bunun gibi birşey istesem kendim için yapabilir misin?nekadar vaktini alır?yapabilirsen sevinirim.
ultraslan_kso Orjinal Mesajı Yazan: XII Orjinal Mesajı Yazan: Venom Yaklaşık 3 aydır Photoshop'a elimi sürmedim desem yeridir. Bu nedenle biraz körelmişim, az önce bir şeyler karalayayım dedim elimden pek bir şey gelmedi; ortaya şu çalışma çıktı: Yasin müthiş olmuş..helal valla..Birşey sorcam sende bunun gibi birşey istesem kendim için yapabilir misin?nekadar vaktini alır?yapabilirsen sevinirim. Ben yapsam heralde 1.5 saat falan sürer ama...
Tearaway süper olmuş yasin şu şekilleri fln hiç beceremiom onları yapmanın bi yöntemi varmı brush oluo galiba onnar bitanede göztepem için yaptım :)
Freak. Orjinal Mesajı Yazan: Venom Yaklaşık 3 aydır Photoshop'a elimi sürmedim desem yeridir. Bu nedenle biraz körelmişim, az önce bir şeyler karalayayım dedim elimden pek bir şey gelmedi; ortaya şu çalışma çıktı: Mütavaziliği bırak bence bu ne yaa:eek:. Gerçekten çok güzel duruyor.
Venom Yok valla mütevazilikten değil. Ya güzel olmuş olsa bile normalde bu kadar uğraşmazdım baya vaktimi aldı.
BaTu. Orjinal Mesajı Yazan: Venom Yaklaşık 3 aydır Photoshop'a elimi sürmedim desem yeridir. Bu nedenle biraz körelmişim, az önce bir şeyler karalayayım dedim elimden pek bir şey gelmedi; ortaya şu çalışma çıktı: Orjinal Mesajı Yazan: Venom Güzel olmuş abi. Ellerine sağlık.
el kun Beyler bu benim ilk çalışmam.Yaptıkça öğreniyorum:)Kurcaladım biraz.Böle bi avatar yaptım:): Edit:Bu arada beğendiniz mi?