Tearaway 1 tane daha kewell transferini görünce ps yapasım geldi :)(resimler ndn böle kücük cıkıo :D)
.Hakan. Gayet hoş olmuş. Cidden mi sordun anlmadım ama yine de cevaplayım. Upload ettiğin site de resize imagine seçeneiğine tıklarsan sağ taraftaki yazan boyutta yüklenir. İsteğe göre değişebilir. Eğer bu seçneği iaşaretlemezsen gerçek boyutunda çıkar.
XII YA millet siz yapabilirsiniz...Bana nikim hakkında **XII** ile ilgili güzel bir medya..wallpaper avatargibi kullanacağım birşey yapabilirmisiniz?Eğer uğraşacak arkadaş varsa çok teşekkürler..
ŞANLI_ Kewell çalışmaların hiç hoşuma gitmedi Arda. Tekniğini biraz daha profesyonelleştirsen iyi olur. vasat demeye bile dilim varmıyor.
Freak. Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway drop shadowla Çok saol. çalışmanda çok güzel olmuş ellerine sağlık :).
venomX ben photoshop'un kursuna gittim güzel şeylerde yapıyom ama resim eklerken 10 15 dakika bekliyom hiç eklemiyo biri yardım edebilirmi eklemem için tabi profesyonel değilim baya bilgi öğrenmiştim karıştıra karıştıra kendimi geliştirdim
ultraslan_kso Orjinal Mesajı Yazan: 1995muzaffer1905 ben photoshop'un kursuna gittim güzel şeylerde yapıyom ama resim eklerken 10 15 dakika bekliyom hiç eklemiyo biri yardım edebilirmi eklemem için tabi profesyonel değilim baya bilgi öğrenmiştim karıştıra karıştıra kendimi geliştirdim Ben çalışmalarımı kursa girmeden yapıorm