Yusufcn Ben aslında photoshopta modifiyeyi az çok internette öğrendim o taktikleri uygulayarak yaptım ben bunu
crdsa Photoshop çalışmayınca ben de Corel Draw'a başladım. İlk denememde efektleri çalıştım. Yavaş yavaş ustalaşacağız artık :) Şu ışığı kollarının yönünde yapsaydım çok daha iyi olacaktı :o Not : Bu konuya koymamın bir sakıncası yoktur herhalde :)
Mad_Dragon Ozan, ilginç bir çalışma olmuş. Ama dairenin dışındaki yerleri biraz daha karartırsan daha iyi olur. Ayrıca bu konuya koymanın sakıncası olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta niyet önemli. :)
crdsa Biraz sallamalı çalışma oldu :D Ne var diye bakarken baktıklarımdan biraz yaptım, yaptım derken böyle bir şey oldu :) Başka bir resim daha vardı da sildim sonra :)
Exvision Orjinal Mesajı Yazan: Franz Beckenbauer Biraz geç farkettim çalışmaları. Gayet güzel olmuş Yasin. Senden istek istesem :)
Camby Orjinal Mesajı Yazan: ultraslan_kso Camby kendin yaptıysan çok gsl çalışmalar Yok başkasından aldım :) .Çok zor değil bunları yapmak.
Tearaway arda kıyak olmuş yasin snnkilerde usta işi :) bitanede amatör işi benden yeni transferimiz hayırlı uğurlu olsun :)