Camby Orjinal Mesajı Yazan: serginho_20 flood için özür diliyorum thierry henry grfkr diye bir arkadaş var Fenerbahçe forumlarında.Onla iş birliği yapıyor olmayasın...
O Cigano 2 gün içerisinde biterebildim bu çalışmayı.Onlarca brush indirdim arkaplanı yapabilmek için.
D.V.S 7 Artık bende photoshopa başlıyorum.:D İlk çalışmam: (Biraz amatörce oldu ama.:o:D) İlk Hâli: Son Hâli: Aslında son halide 1280*1024'dü fakat upload ederken sorun çıktı. :o
D.V.S 7 Cristiano Ronaldo kara kalem çalışmam: Teknolojik Yüz Çalışmam: Yavaş yavaş öğreniyorum galiba.:p:D
D.V.S 7 Orjinal Mesajı Yazan: KB 24 bir ben kullanamıyorum ps ha Çok zor birşey değil aslında...:) Son Çalışmam: Yardımları için Yasin Abime çok teşekkür ediyorum...:p:D