crdsa Ya kaydetmeye basınca benim photoshop takılıyor. Ayrıca hiçbir resim dosyasını açamıyorum, hata veriyor. Bir fikriniz var mı şu iki sorunla ilgili?
ThE _wOLF_ Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Ya kaydetmeye basınca benim photoshop takılıyor. Ayrıca hiçbir resim dosyasını açamıyorum, hata veriyor. Bir fikriniz var mı şu iki sorunla ilgili? aynı sorun bende de vardı ayarlarıyla oynadım yanlışlıkla düzelttim:)
cracks crdsa programı yeniden kur olmassa farklı dizine kur. photoshop sistem dosyalarıdnan biri bozulmuştur
.Hakan. çok gsl çalışmalar çıkarmışınız ortaya. hepinizin ellerine sağlık. özellikle venom'un futbolvu çalışmalarını çok beğedim. konuyu baltalamak istemiom ama bana birisi arkadan ışıklandırma efektini nasıl verildiğini anlatırmısınız?
Exvision **ahmetytm** biraz dinlen ve geldiğinde tüm çalışmalarını tek mesajda yayınla. Zira siliyorum önceki eklediklerini!
ahmetytm öncelikle burada yaptığım (aşırı:D)flooddan dolayı özür dilerim yarın çalışmalarımı buraya koyacağım ve yorumlarınızı bekleyeceğim...