Denizimo bende bi el atim dedim normalde psden pek anlamam oyun yamalarıyla uraşırım ilk çalışma :D boksör polat :D
Myotismon Orjinal Mesajı Yazan: lekesiz2990 buyrun buda benden atatürk ve ben :D Çok güzel olmuş , tebrik ederim.
cracks euehuhe komik olan 3 büyük türk takımındanbahsediyoruz ama resimdeki oyuncuların 2 si brezilyalı biri arjantinli :)
Stefan Fredrik böyle bir konudan haberim yoktu onun için genelle pek alakası olmayan çalışmalar koysam kızmassınız sanırım :)
cryzlear ARKADASLAR BUNU KENDIM YAPTIM PHOTOSHOP'DAN BEGENDIYSENIZ BANA MAIL ATIN BEN SIZE YONTEMLERINI YAZARIM HEMDE RESIMLI.....
Venom Orjinal Mesajı Yazan: cryzlear ARKADASLAR BUNU KENDIM YAPTIM PHOTOSHOP'DAN BEGENDIYSENIZ BANA MAIL ATIN BEN SIZE YONTEMLERINI YAZARIM HEMDE RESIMLI..... Zaten Photoshop'un ilk maddelerindendir bu. İlk bunu yapmakla başlar insan, herhangi bir tutorial sitesinde anlatımını bulabilirsiniz.
nForcer Photoshop'ta can sıkıntısına yaptığım bir çalışma inşallah uzun zamanlı daha profesyonel çalışmalarımıda size sunucam.
Tearaway kendi resmimde biras oynamalar yaptım ama pek güzel olmadı bu işten iyi anlayanlar şu fotoya bi el atsada güzelleştirse :)