Orjinal Mesajı Yazan: cracks
07_UA_07;
şakasın bence
benim tasarım adım AR9 O KeweLLa Bu Siteninde ÜyeLerinden CemaLLakoyLa Yaptık Adım AtiLLa RecepHan Favori No:9 AR9 Ortaya Cıkıyo Bu 1. 2.Photobuckete Koyuyorum ÇaLışmaLarımı Ve Bazı SiteLerde SergiLiyorum Msnimi VerebiLirim Psd AtabiLirim Hakkımda BöLe Dü$ünmen Cok YanLış Bi Özür BekLiyorum CemaLede Sorarız.KeweLLın Sonunda Atilla7 yazıyo Ar9 OLmadan Önce Oydu.OverLay Yapıp ParLakLa$tırdım Etiketi DikkatLi BakıLırsa GörüLebiLir