Orjinal Mesajı Yazan: caner__beyy
ya anlamadığım bişey war forum mesajına resim nasıl koyuluyor benimde resimler war ama nasıl koycam.???
arkadaşım walla öbür türlü nasıl koyuyorlar bende bilmiyorum ama
ben http://www.imageshack.us/ adresine girip resmi upload ediyorum sonra da
adresini buraya kopyalıyorum