cracks Orjinal Mesajı Yazan: ogk nike simgesini parçalamasan daha iyi olurmuş yine de hoş bi çalışma:D pöle daa güsel gibi görünüo yaf.
Exvision Orjinal Mesajı Yazan: #11 taa öncelerden bi sony ericcson wallpaper yapmistim :) Nasil olmus sizce? Güzel ;)
CrossOver eskiden hızlı cvp bölümünde img kodu vardı ona tıklayıp orta kısmına resmin adresini yazınca direk çıkıyodu şuan yok ama ilerleyen zamanlarda gelir
cracks önceki-------------->>>>>>>>>>>>>>>> sonraki(1)---------->>>>>>>>>>>>>>>> sonraki(2)---------->>>>>>>>>>>>>>>> nası oldu :)