2ampara***Womanizer Orjinal Mesajı Yazan: -BJK- walla denedim,çok zor oldu ama çok berbat olduda:D(ben pek anlamamda:p) bunu zampara womanizer yapar herhalde o bu işlerde usta galiba:) ben bu konuya bakmıodum:Dünlü olmuşuz:Dbi denielim bakalım.
2ampara***Womanizer yaptım bişiler bi baq psd sini de attım deiştirmek istersen die http://rapidshare.de/files/8549163/luke_fer.rar.html
Ryan Atwood Womanizer yüz ii de saçlarıyla birlikte yapamazmısın abi? bi de ten rengi uymamış onu yapmanın yolu yokmu? bu ikiside oldu mu tamamdır. (biraz fazla şey istedik ama kusura bakma :D)
footer ahanda bi dene de benden :D ORJİNAL RESİM gene ronaldinho gene gene ronaldinho araba:) süperkadın :) figo :D :D :D ümit karan .... hepsi benim yapımımdır :D hepsinin güzel olmadını bilyom ama paylaşmak istedim paylaşmak güzeldir :)
bart_ gayet güzel resimler .. Photo-shop'ta bi resmi boyayackken sadece bi ksımını boyuo... bana yardımcı olabilirmsinz? LÜTFEN...
YeshiL http://www.members.lycos.co.uk/blackhate/henry.swf photoshop bilmidediğim için swf yaptım (: henry nin resimleri var usher-yeah parçası eşliğinde inşallah değenirsiniz (:
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: Yeshil http://www.members.lycos.co.uk/blackhate/henry.swf photoshop bilmidediğim için swf yaptım (: henry nin resimleri var usher-yeah parçası eşliğinde inşallah değenirsiniz (: Bazılarının altında "Created by Cambaz ve Emre" yazıo onları ben yaptım:)
YeshiL Orjinal Mesajı Yazan: cambaz Bazılarının altında "Created by Cambaz ve Emre" yazıo onları ben yaptım:) Ya Kusura Bakma Sana PM Göndrecektim Ama Unuttum... Ama Art Niyetli Olmadığım Zaten Resimlerden Belli Oluyor. Resimler İçin Saol Emre.
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: Yeshil Ya Kusura Bakma Sana PM Göndrecektim Ama Unuttum... Ama Art Niyetli Olmadığım Zaten Resimlerden Belli Oluyor. Resimler İçin Saol Emre. Önemli değil.