Orjinal Mesajı Yazan: karabasan
cumartesi gecesi.. lebbron güsel smaç yapmasa da vercekler.. hatta mvp yi lebbrona vercekler çünkü nba in şu anki amacı lebbronu çok ünlü yapıp onun üstünden büyük paralar kazanmak.. ayrıca lebbron da ne şımarık olduğunu gösterdi okuduklarıma göre 10.000USD istemiş katılmak için.. off NBA eskiden böyle şımarık oyuncularla dolu deildi..
Warya sana sonuna kadar katılıyorum bu kdr doru bi yazı daha yazılamazdı bu sıralar bu kdr çok koç istifasınında asıl neden bu şımarık,bencil,vurdumduymas,gerizekalı oyuncular özür diliom ama nba in gidişatı çok kötü lisede hummer la dolaşan adamdan ne bekliosunki