Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905
Hay Allah'im yine Chris Andersen katilio tamam iyi smaç basio dielim ama ne isi war daha biçok adam war bence 2. kez ard arda katilmasi saçma oldu... Josh Smith'in kalitesini tartismaya gerek yok adam solak we asiri güshel smaçlar basior bnce onun kazanma sansi çoook yüksek... J.r Smith de bu yil Hornets'in salonunu doldurdu o da iyi smaççi güshel geçicek ama Amaré alamaz bence...
Aaa bak sen şu işe bizim fawori kazanmış yine :D Iyi miyiz neyiz? :p
Andersen'e sinir oldum salak herif ne işi warsa orda yazmıştım buraya Andersen'ın katilmasi iyi olmaz saçma olur diye gördük saçmalığı 2 hakkında toplam 20 kere deneyerek rekor kırdı :D Amaré'ye ilk tur ilk hakkında werilen 45 puan fazlaydı , orda J.r Smith'e az werildi çünkü hem topu arkasından geçirior hem de çok zor kontrolü zor olan topu çengel tutup basıyor ona kesinlikle 45 azdı...