ewt 6 kişi olması konusu baya tartışıldı ama bu yıl olmıycak herhalde.. inşllh seneye 6 kişi izleriz.. 3point-shootout 6 kişi oluyo ne güsel.. smaç yarışmasının ne eksiği var.. ayrıca arkadaşlar hayal kurmaya gerek yok.. t-mac,carter,richarson,lebbron un olduğu bi smaç yarışması görmek rüya gibi bişi olmaz yani... dediğim gibi amare ve smithden sonra herhalde j.r smith ve inşllh lebbron katılcak..