çoooooooooooooooooooooooooooook sıkıcıydı 2-3 hareket vardı
popovic çok kötü oynattı şov yapılması gereken ilk iki çeyrek te t-mac i adam gibi oynatmadı ,KG ve TD 15 er dk oynadı,allen da çok israrcı oldu
dediğim gibi doğu kazandı ama VC ve Hill 18 er dk oynadı