ismet_nash ya abi yapmayın be herkes zannedersen kendi adamlarını yazmış olmaz böyle bişe lütfen işimize duygularımızı karıştırmayalım:) phoenix in durumunu açıkladım zaten
shadow_fk Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash ya abi yapmayın be herkes zannedersen kendi adamlarını yazmış olmaz böyle bişe lütfen işimize duygularımızı karıştırmayalım:) phoenix in durumunu açıkladım zaten Duyguları karıştırmıyozda sende haklısın aslında..Nash te alabilir
ismet_nash bence de LeBronun daha çook sene oynar düşüncesiyle duncan vaya nash a veririler ama duncan da sakat geri dönecek ama herhalde nash olacak....
shadow_fk Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash bence de LeBronun daha çook sene oynar düşüncesiyle duncan vaya nash a veririler ama duncan da sakat geri dönecek ama herhalde nash olacak.... Duncan ın MVP olma ihtimali sıfır..
HeDo neye dayanarak nash a mvp verıyosunuz anlamadım jason kidd nerdeyse her sene bu ortalamaları tutturuyo ama ben mvp odulunu aldıgını gormedım hiç
HeDo lebron alır bence olmazsa garnett var nerdeyse gecen senekı ıstatıstıklerı tutturdu adam! takımın gerı kalanı kotu dıye bunu gozardı edemezsınız
shadow_fk Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash niye ki????????? Duncan alamz çünkü hem sakatlık problemi vardı hemde çok daha hakeden oyuncular var....Iverson-Nash-SHAQ
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: HeDo lebron alır bence olmazsa garnett var nerdeyse gecen senekı ıstatıstıklerı tutturdu adam! takımın gerı kalanı kotu dıye bunu gozardı edemezsınız ne garnett i yapmaya abi sesnin aklın başındamı hiçmi nba takip etmiyosun
HeDo Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash ne garnett i yapmaya abi sesnin aklın başındamı hiçmi nba takip etmiyosun nba takip etmekle ilgisi yok bu olayın nash bu yıl alırsa mvp jason kidd e buyuk ayıp olur garnett gecen seneki istatistiklerini tutturdu yıne takımı ona yardımcı olmuyo sadece