kartalako yaa arkadaşlar mantıklı olun IVERSON hem asistleriyle hemde sayılarıyla herkezin tozunu yutturur..... tabiykide doğu kazanıcakkkk :cool:
CowBooy MVP kim olur bilemem de.. bizi acaip smaçlar bekliyor.. carter'dan bi 360 bekliyorum.. lebbrondan da bi windmill smaç.. güsel olcak..
CowBooy onun charity maçında bastığı bi windmill var acaip bişi, bi de bucks maçı var.. linkini veriim indirin.. charity dediğim sezon başlamadan önce düzenlediği özel bi maç kendi adına ama torontodayken, NJ'e transfer olduktan sonra devam eder mi bilemem.. resmen uçuyo havada sonra da windmill basıyo.. inanılmaz cidden.. http://s3.youshareit.com/download.php?8be7d60e446ccb5565ef166e7fa7dafa işte linki.. ii seyirler
kartalako arkadşlar IVERSON sımaç basamıyo ama bastırıyo eyer yeterince süre bulursa vince carterle çok iyi bir ikili oluştururlar...ama IVERSONUN basit sımaçları da var biliyosunuz eyer onlarıda yaparsa kesin MVP olur...ama çaylak maçında kimse lebron u tutamaz.. üçlükte ise kyle korver i tutuyorum :D
kartalako Orjinal Mesajı Yazan: karabasan onun charity maçında bastığı bi windmill var acaip bişi, bi de bucks maçı var.. linkini veriim indirin.. charity dediğim sezon başlamadan önce düzenlediği özel bi maç kendi adına ama torontodayken, NJ'e transfer olduktan sonra devam eder mi bilemem.. resmen uçuyo havada sonra da windmill basıyo.. inanılmaz cidden.. http://s3.youshareit.com/download.php?8be7d60e446ccb5565ef166e7fa7dafa işte linki.. ii seyirler gerçekten windmill süper ötesi.. inşallah all-star maçındada böyle windmill olurda eyleniriz.. ;) : )
kartalako Orjinal Mesajı Yazan: Toko Kendi MVP isteğim Allen Iverson.Ama bence shaq olacak.Maçıda umarım Doğu alır.Ama Batı favori. sevgili toko bence söylediğin ''shaq mvp olur''demen çok saçma çünki shaq geçensene all-star mvp si oldu 2 kere üst üste mvp olamaz çünki onu bitek michael jordan ve lary bird yapar.. :lol:
kartalako umarım ilerde türkiyedede böyle smaçlar olurda türkiyedede böyle eyleniriz.. :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:
Garnett_ManiaC Yafs şu kobe de hala doru düsgn bi açıklama yapmadı katılcak mı all-star a yoksa tribündnmi seyretck
kartalako bence oynar bu şansı ilerde belkide bulamaz oyüzden sakatlığın bir an önce geçmesi içiçin bayağı çaba gösterir bence.. :lol:
Garnett_ManiaC Orjinal Mesajı Yazan: kartalako bence oynar bu şansı ilerde belkide bulamaz oyüzden sakatlığın bir an önce geçmesi içiçin bayağı çaba gösterir bence.. :lol: Kobe daa garanti 6-7 defa all-star olr ama yaptn sn de bea
kartalako Orjinal Mesajı Yazan: KG_MVP_21 Kobe daa garanti 6-7 defa all-star olr ama yaptn sn de bea farkındaysan kobe de yaşlanıyo ve şu an otuz küsür yaşındaaa :D
Garnett_ManiaC Orjinal Mesajı Yazan: kartalako farkındaysan kobe de yaşlanıyo ve şu an otuz küsür yaşındaaa :D Kobe 27 yaşnda
Overkill Evet beklenen maç bu gece. Uyanmak için 4 tane alarmlı saat kurdum, daha azı beni iflah etmez. Doğunun yenileceğini bilsemde doğuyu desteklemek için ekran başında olacağım tabi.. edit: Maç 03:20'de, bilmeyenler için..