Rakipler çoğaldıkça hırsım artıyo.Öfkelice olan değil tatlı bir hırs bu.Çünkü bana meydan okuyan var ve çokta mutluyum bu durumdan.Carlito arkadaşımızın dediği gibi 5 maçın 3 ünü kazanan kendini ispatlamış demektir.Sizler biraz konuyu açın nerde ikamet ediyosunuz,ne zaman uyar.Benim hergün evde turnuvam var ve 8 senedir sürüyo.PS1 den beri.Abim ve kardeşim zaten 2 tehlikeli rakibim.Ama onlarda kesmiyo çok çok iyi oynamalarına rağmen.Karşılaşmalara kardeşimide getircem.Baktım oynacağımız arkadaşlar sarmıyo kardeşime bırakcam o oynasın. :) :) :)