parker @yavru kartal Avcılar da oturmuyorum ,fakülteye geliyorum.İddialı falan değilim,sadece oynamak için kabul edersen .Ben ada cafe ye takılıyorum,biliyosundur.Merak ettim oyununu.Diğer ark larlada mücadele etmek isterim. EYV.
cbehen istiklal caddesindeki mcdonalds dimi ? İstiklal caddesine girdiğimizde burger king'i geçtikten sonra sol tarafta kosede kalan mcdonalds. Bir tanede meydanda var otobus duraklarının ordada karısmasın diyorum. Birde sizi nasıl tanıyacağız.
Fingon Ben de bu oyunu 3,5 senedir oynuyorum ama balıkesirdeyim balkeste olan varsa her zaman beklerim kapışırız.
yavru kartal Orjinal Mesajı Yazan: gsomer72 ben kendime çok güveniyorum 6 yıldızı bile yeniyorum batmanda oturum yolun düşerse beklerim Ben Batman'lıyım zaten.Eğer memleketime yolum düşerse ,gelirsem inşallah karşılaşır ve oynarız...
cbehen Pazar günü yapılan karşılaşma ne oldu kim kazandı. Saat ikide mcdonalds ın önüne geldim elimde gamepadlede kimseyi göremeyince ayrıldım ordan.
yavru kartal Orjinal Mesajı Yazan: cbehen Pazar günü yapılan karşılaşma ne oldu kim kazandı. Saat ikide mcdonalds ın önüne geldim elimde gamepadlede kimseyi göremeyince ayrıldım ordan. Abi sen biraz geç bizi haberdar ettin.Seninlede buluşmak, görüşmek isterdik.Ama inşallah 1 aya kadar biraz fazla kişi olursa Beşiktaş Megavizyon'da buluşma ayarlıyıp oynarız.Carlito arkadaşımız sağolsun taa Kocaeli merkezden gelip sözünü tuttu.Fakat koskoca Taksim'de 100 tane internet cafe olmasına rağmen hiç birinde PES4 yoktu.Ayrıca PS2 kafe hiç yoktu.Bu taksim gençliği oyun oynamıyo galiba :drooling: .Malesef Carlito ile oynayamadık ama çok dürüst ve efendi bir arkadaş edindim bu yeterli.Kısmet olursa 1 aya kadar Beşiktaş Megavizyon'da toplu şekilde buluşuruz...