Herkes çok iddalı galiba İzmitte oturuyorum.Ama konu winning olunca Kadıköy'e kadar gelirim.Muhabbet lafta kalmasın.Olayı biraz daha somutlaştıralım.Daha ciddi haberleşelim.
Kızmayın ama sizin gibi konuşanları çok gördüm yok 99'dan beri falanda filanda.Küstahlığım için kusura bakmayın ama dediğim gibi konu winning olunca mütevazi olamıyorum kahretsin beni de böyle kabul edin. Kimse kızmasın bu sadece meydan okumadır.Gayet ciddiyim.Burdan sizin ciddi olmadığınız anlamı çıkmasın.Daha bi hafta önce yeni bi turnuvada finalde elendim ama bahanem hazır turnuvanın formatı beni bozdu.Tek maç üzerinden hiç bişey belli olmaz.Aslında tek maçta uyar ama sonra bahane bulmak kolay oluyo.Ben eze eze yenmekten yanayım.
Benim kurallarım şudur arkadaşlar oynayacağım arkadaşla 5 maç yaparım.3'ünü alanın elini öperim.0K. Herkese uyarsa buyrun haberleşelim.
shanahan@mynet.com
yelimutku@mynet.com
C:Documents and Settingsasdresim13 :cool:
"Gözümün gördüğü hiçbişeyden korkmam"
"Hz.HAMZA