Evet arkadaşlar şimdi bu konu hakkında bişiler yaziim.Blood once kardeşim kusura nakma pm lerini gormedim pek dikket etiyorum biliyonmu oraya çunku daha once gelmemişti.Msn varsa ver bana ayrıntılı konuşuruz problemin hakkında ayrıca linkte bi problem yok,Ve Siyahlabeyazın anlattığı gibi değilde bide şoyle deneyin
SP_0019_01.adx yerine HaydibastırBeşiktaşı
SP_0019_02.adx yerine Beşiktaşımbenim
SP_0019_03.adx yerine ŞampiyonBeşiktaşım
SP_0019_04.adx yerine Beşiktaşsınsen
SP_0019_05.adx yerine Gençfenerlinerdesin
tezahurat importlarını bu şekilde yaparsanız duzgun çalısır.Bende bu şekilde.
ama unutmayın bunu yapıcaksanız sadece beşiktaşla oynuyo olmanız gerekir.Çunku bu 5 tane dosya oyundaki Rest of World takımları içindir.Yani bu şekilde import edince Sparta Prag ı alırsanız gine Beşiktaş tezahuratları çıkar..
Ama Beşiktaşta da çalsın ama ben başka takımda alırım ulan!! diyosanız sadece SP_0019_03.adx uzerine import etmelisiniz o zamanda 5 tane ayrı ayrı guzel tezahuratımızı dinleyemiyoruz.
Ama ben zaten sadece BJK ile oynuyorum vede her eçımı 20 dakka yapıyorum o kadar manyak oluyo ki beyler..
ha bu arada blood msn den irtibata geçelim tekrar kusura bakma.msn im orda yazıyo.başka soruuz olursa yazın burraya yardımcı olmaya çalışırım..