Arkadaşlar yaklasık 1 saat kadar uğrastıktan sonra Beşiktaş için import edilmeye hazır,Cok kaliteli 3 tane tezahurat hazırladım.Bunlar,
-Sampiyon Beşiktaş'ım ne istersen iste benden..
-Beşiktas'ım benim biricik sevgilim,Soyle senden baika kimim var benim..
-Haydi bastır Beşiktaş,Ölumune Beşiktaş,Sevdik gonul verdik her maçına geldik..
tezahuratlarıdır.Ahada link istediğiniz SP nin ustune import edin ama oyunda hiç bir option file yuklu değilken yani Tsl falan yuklemediyseniz SP_00019 ların uzerine import edin..
Yorumlarınızı bekliorum..
http://s21.yousendit.com/d.aspx?id=3STNCC8B5GE6Y3Q8M8C4MTKYQO