1.birader sana şike diyen varmı... varsa alıntı yaparak buraya koyarmısın.. merak ettim..
2.ayrıca attığın golün şike yapılcak bi tarafı pek yok bence.. (yane futbolcu dogru yerde duruyosa ve yüksek özellikli bi oyuncuysa böle rahat gol olur..)
benim 4-5 tane valem var örneğin.. atılmayacak bişe deil öle yane..