ben sadece türk sitelerine üye değilim
onlarca ingilizce sitelerine de üyeyim
bikaç tane inilgizce forumlara üyeyim
ingiliz server larında oyun oynuyorum
nettte herkez bu nickle tanır...ayrıca 1453 ün ne anlama geldiğini ne anlatmaya çalıştıgımı anlamışsınıdır..
BUrda ingillere bir yarışma yapmıyoruz...daha önce banlanan bi arkadaş vardı yarışmayı ypaan tamamen türkçe kelie cümleler kullanmıştı hiç sorun çıkmadı
aramızdan bir ingiliz çıkıp ben anlamıyorum ingilizce olsun demedi...
Anadilimiz türkçe bunun ırkçılıkla alakası yok
yarışmanın türkçe olması gerekir..
Dünyanın hiç bir ükesinde 4. sınıftan itibaren HER okulda ingilizce öğretilmiyor...
Neyse konu bu değil zaten
Biz Türküz
Yarışma yapacaksak Türkçe olmalı.
Hadi ingilizce evrensel dil olsun, ama eminim evrnsel diye değil daha havalı ve önemli dursun diye ingilizce kullandınız ?
değilmi ?
Neyse yinede güzel organizasyon oluyor...umarım türkçe olur bidaak.