mcharun Orjinal Mesajı Yazan: KiNG yolladığınız goller eğer 2.yarışmada yer almadıysa 3.yarışmada yer alacaktır.Golleri yollanma tarihlerine göre sıralıyoruz. KING DOSTUM SELAMLAR..BEN FORUMUNUZDA YENIYIM..2. HAFTANIN GOLLERINI IZLEDIM ANCAK GOLLERDEN ÇOK SENIN HAZIRLAMIŞ OLDUĞUN FORMAT ÇOK HOŞUMA GİTTİ.BUNU HANGİ PROGRAM İLE YAPTIĞINI YAZABİLİRMİSİN BANA..BENDE KENDİ GOLLERİMİ BU ŞEKİLDE YAPMAK İSTİYORUM..AYRICA BENDE YARIŞMAYA KATILMAK İSTİYORUM ANCAK GOLÜMÜ NASIL GÖNDERECEĞİMİ BİLMİYORUM..BİLGİLERNDİRİSEN ÇOK SEVİNİRİM..SAYGILAR...
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: mcharun KING DOSTUM SELAMLAR..BEN FORUMUNUZDA YENIYIM..2. HAFTANIN GOLLERINI IZLEDIM ANCAK GOLLERDEN ÇOK SENIN HAZIRLAMIŞ OLDUĞUN FORMAT ÇOK HOŞUMA GİTTİ.BUNU HANGİ PROGRAM İLE YAPTIĞINI YAZABİLİRMİSİN BANA..BENDE KENDİ GOLLERİMİ BU ŞEKİLDE YAPMAK İSTİYORUM..AYRICA BENDE YARIŞMAYA KATILMAK İSTİYORUM ANCAK GOLÜMÜ NASIL GÖNDERECEĞİMİ BİLMİYORUM..BİLGİLERNDİRİSEN ÇOK SEVİNİRİM..SAYGILAR... yaNLIŞLIKLA YAZDIM SİLEBİLİRMİSİNİZ...
cracks ilk önce ya fraps yada gamecam programını indir.oyunu aç.bu programların birini çalıştır ve golünü kaydet.movie makerdan boyutunu küçült.gönder...bukadar.nereye göndereceğin.sohpet bölümünde yazıo
Exvision Arkadaşlar tekrar söylüyorum ; Yeni yarışma için dosya **SALI** günleri yükleniyor sitemize , Oylama **PAZAR** günü akşamına kadar sürüyor , Bu süre içinde mail adresimize golleri gönderebilirsiniz . .
Exvision 2. Yarışmamızı kazanan arkadaşımız **siyahlabeyaz** olmuştur . Katılan tüm arkadaşlara teşekkür ediyoruz . Salı günü yeni yarışma ile tekrar sizlerle olacağız . . .