Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Sevgilisi olmayanlar hediyeleri bana verebilirsiniz:D Sana belediye versin, yani hediyeleri :D
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: skywalker10 dandik bi çanta aldım idare etmek için :D tam bu cümlenle beni kopardın baba :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: mi®дňdд™ ben hiçbirşey almayacağım sadece kırmızı bir gül:) kızı şımartmamak lazım aynısını yaptm..:) sonra kendilerini bişiy zannediolar..
dieforyouGS yalnız yalnız mutlu mutlu geçireceğim önemli olan yanında yokkende sevmektir en onu uzaktan seveyim yeter bana
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: dieforyouGS yalnız yalnız mutlu mutlu geçireceğim önemli olan yanında yokkende sevmektir en onu uzaktan seveyim yeter bana bu işin hikaye tarafı :) karar verdim bende bişey almıyorum bu arada :)
.ArThuR. ama bide yarın kız arkadaşım elinde hediye ile gelirse karşıma :( işte o an biterim. Düşünsenize buluşuyorsunuz kızın elinde hediye sizin elinizde ne war hiç birşey. gerçi kırmızı gül aldım ama :) umarım oda bana bişey almamıştır..
rapper kızla buluşuyosn hiçbişi alma abi nolcak ya hikaye anlat...şükret bu havaya bu vatanda yaşadığına:D:D gaza falan getir başka konu aç ilginç olaylara gir ne bilim hediyeyi sil aklından tabi bu sölediklerim kız fazla salaksa işe yarayabilir:D
Makaay hiçbişey almadım gayet de iyiydi bugün :) detaylara girmek istemiyorum genç arkadaslarımız var ahlaklarını bozmak istemem :) sonuc olarak hediye işin hikaye tarafı...