ya arkadaşlar ben size sürprizimi söyleyeyim sizce nasıl olduğunu söylerseniz sevinirim çünkü tepkisini çook merak ediyorum.benim aşkım denizli de okuyor,perşembe günü babası buraya zaragoza maçına gelecek bana şey babamdan forma isteyeceğim demişti bende hangisini dedim söyledi masumca.
+ ona bir kitap yollamam gerekiyordu ona dedimki kitaplarını yollayacağım okuluna yolladım kitapların yanında istediği forma da var??üstelik ben GALATASARAY lıyım o fenerbahçeli???