aşki bilip de yaşanlardanim..
her zaman 14 şubat önemlidir benim icin cünkü yaşamasini her şekil bilen bir İNSANİM..
aşki anlamayan sirf gösteriş ve para icin hic bir zaman beraber Olamaz..sirf aşk yaşadigini yaşar ama o sadece kisir bir döngü dür.. Ve o insanlarla alakamı ılışkımı tamamen bitirdim! Doru ile Olmak En Guzelidir..
ondan dolayi artik cok mutluyum cunku sevdigim insanla her gun beraberim.....ve 3 sene sonra onunla ne ilginçtir Doğüm gunumde tekrar barişmak cok guzel bişey!
14 Şubat Sevgililer Gunu Aşki bilenlere Kutlu Olsun Aşik olup da zannedenlere ise HARAM olsun...