Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo_35
yıllar öncesinden nasıl bir gün oldugunu mrk ediodum yani sevgili ne demekti bunu mrk ediodum acaba benimde sevgilim olcak mıydı ? acaba bende el ele gezebilcek miydim acaba o gün hava güsel olup bi ağacın altın beraber başbaşa saaatler geçirebilcek miyim die çok merak ediodum.Ve günlerden 12 şubat 2006 ben kendimi hazıladım herşeye her ne kadar bugunun hedie amaçlı oldgunu düşünsende alaıosun hedie ben mudo city den bi ceket aldım ona nefisss bişi inanılmaz hatta parasıda baya bi pahalı :p içim kıpır kıpır nasıl vercem die tarih 13 şubat 2006 msjlaşma başlamıştı eski konular açıldı kowgalar başlandı eleştirmeler kötü yanlar her bişi yaşandı kötüe layık ve ben 14 şuabt 2006 saat 00:00 da atacaım o anlamlı mskı atamadım bugun benim yıkıldığım an.hiç bugun ayrılan çift görmemiştim ama oldugunu tahmin ediorum ve sizde görmediyseniz artık görmüş oldunuz çok üzüldüm bittiine hadi bitti nie bugun bitti hediede içimde patladı yaaa :) oda bana akvaryum almış süslü püslü bişi işte içinde de 2 balık varmış tuce & ulaş adında bana vecekti bunu ben bakcak mışım hangisi ilk önce ölürse ona ii bakamamışmışım böle işte (arkdaşlarında duydum bugun) ulan kötü olan şeyde onun hediesi güsel kendide kullanabilir ama benim aldıım hedie öle bi köşede kalcak başkasınada vermem ztn offfffffffff ya güler misin ağlar mısın !!!!!!!! :) :'(
geçmiş olsun ulaş :) belki bu sizin aşkınızın sonu olmayacak ama böyle anlamlı bir günde gitmişiniz kavga etmişiniz (yine ne yaptın lan kıza) :D
bende yemeğe çıkardım akşam.. :) çok mutlu oldu :D:D:D