Diyordumda Hasan Şaş ve Ribery gibi oyuncuları aşırı güçlü yapmasak. Süper ligde kalitesi 90 ve üstü olan oyuncu yok bence.
Mesela Sergen'e 87 yeter. Hasan Şaş 92 idi, bari 83 fln yapın. Rıbery 91'lik değil 88'lik. Alex'e 88 iyi. Tümer'e 85 yeter. Necaty 90'larda idi ve bu mantıklı değil bence 83 fln olmalı. Nobre ve Anelka'nın güçleri zaten yerinde. Böyle şeyler yani...