Dombili ha bide trabzonspor da çok az oyuncunun face i var mesela ibrahim yattara face yapabilirsin sonra peter milosevski olabilir sana kalmış bunlar sadece öneriler
Gökhan abi marcio nobre güzel olmuş ama biraz daha ugraşman lazım bunların textturesini gönderirisen biz biraz ugraşabiliriz
RaiNSpoT birde ben Nobreyi deneyim dedim bosuna yeni topic acmayip onur un topicine koyim dedim yorumlarinizi beklerim:D
10UR Siz bana uygun resim yollayın çünkü bendeki resimler çok kötüydü. İstediğiniz oyuncuların resimlerini koyarsanız iş kolaylaşır.
10UR Kısa halinden bir resim koyarsan çok iyi olur birde Petkovicin dikkat edersen ağzını model olarak açtım. Bilerek yaptım çünkü adam böyle daha çok benzio. Yani texturede ağzı açık değil.
10UR Uyumadan önce son olarak Hakan Şükür face update... NOT: 3 saat sonra dershane deneme sınavı başlıyor ama 4 büyükler çalışmaları yüzünden bu saate kadar çalıştım emin olun boş durmuyoruz arkadaşlar.
takunya Onur zaten bana sözün var. ÖSS bitince yaptığın face'leri EA'ye yollayacaksın. Bir de neymiş yok EA'deki adamlar profesyönelmiş, yok senin yaptığın face'ler onların yanında neymişmiş. Al işte EA'ninkinden 10 kat daha iyi Hakan face'i yapmışsın daha ne konuşuyorsun :)
10UR Ya ben işimi yapmaya çalışıyorum. Karşıma da bir denk koymuyorum ama o adamlar benim gibi oedit ile bu işi yapmıyorlar. Modelleme işini bilen insanlar ben se edit yapıyorum. Beni onlarla kıyaslamak yanlış ancak yorumun için teşekkür ederim;)
Blackchap Şu ana kadar yaptığın yüzler çok güzel, ancak Hakan'a gelicek olursak,, EA'in yaptığı Hakan zaten çok profesyonelce yapılmış,, keşke Hakan'ın yerine yapılmamış birinin yüzünü yapsaydın daha makbule geçerdi..
10UR Bilmiyorum bence EA'deki hakanda bakışlar çok şekilsizdi. Bence hakanı düzenlemek doğru oldu. Ancak zaten EA deki Hakan'ı editlediğim için update oluyor bunun adı.
46 Maras 10UR hakli, EA' in yaptigi o kadarda benzemiyordu Hakan'a. 10UR bunu update yaparak daha guzel olmus...