10UR Ribery face dosyasını koydum. Zip içindekileri bi klasöre atıp CC ile face i Ribery ye eklersiniz.
10UR Yandan resim yoktu bide oyun içinde göze çarpmayacak hatalar var ama düzenlenmeli doğru diyorsun.
10UR Yorumlar için teşekkür ederim. Şimdi kendi face mi yapmaya karar verdim. Hiç denememiştim. Bi ona uğraşayım;)