10UR .o su da lazım. Verirsen deneyebilirim. Saç, yüz ve model. Tuncay'ı bi deneyeceğim koyabilirsen.
10UR Emre Face update yaptım. İsteyenler içinde buraya koyuyorum. Bir arkadaş SS koyarsa sevinirim. Yüklemeyi bigraptor programı ile rahatlıkla yapabilirsiniz.
Gökhan arkadaşlar cl 2005 in o. dosyaları fifa 2005 de sorun çıkarıyor onun için siz başka o. dosyalrı deneyin ayrıca bu faceleri oyuna creation center ile oyuna ekleyin
10UR Yorumlarınız için teşekkür ederim. Bu hafta sonu bu kadar face yapabildim. Yine geçici olarak servis dışı olacağım.
onur14 valla arkadaşım gerçekten güzel face yapıyon seni tebrik ediyorum ileride bu konuda uzman bile olabilirsin
WONT 10UR Sen saçları editliyormusun... Eğer editleyebiliyorsan nasıl editliyorsun. Yeni bir face için Bem beyaz saç gerek'te bana
Ismail_15 Orjinal Mesajı Yazan: 46 Maras bulanik degil bence. senin monitorun oyle gosteriyo olabilir. :D:D muahahah