WONT Kendi öz abimin facesini yaptım. Resmi aşağıdadır. Uykulu bir haldeyken fotoğrafını çektiğim için biraz komik çıktı.... :)
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: ozanmertuzer sen bakma onlara şu ana kadar tuncayı en iyi benzeten sensin bence öbürkülerin yaptıkları hiç benzemiyodu...! tuncay konusunda ozan haklı ama cldeki faceden yararlanıp tuncayın o turuncu yüzünü beyazlatıp kendi faceni onla karıştırırsan çok güzel çıkar(bence). Yaptığın faceler gerçekten çok güzel devam et bu işe onur.
WONT Orjinal Mesajı Yazan: fifamen tuncay konusunda ozan haklı ama cldeki faceden yararlanıp tuncayın o turuncu yüzünü beyazlatıp kendi faceni onla karıştırırsan çok güzel çıkar(bence). Yaptığın faceler gerçekten çok güzel devam et bu işe onur. CLdeki Tuncay faceyi bana gönderirseniz yaparım... wont23@gmail.com
DOOMHAMMER1903 Orjinal Mesajı Yazan: 46 Maras Serkan Balic kim abi. Elvir Balic'in ikizi mi yoksa öff işte balcı yerine balıc yazmışmışım işte anlayın artık :D neyse ben bundan sonra Serkan Baliç diyecem adama:D
WONT Yanlız Volkanın Kaşındaki tüyler 3241 tane, normalde 3569 tane lütfen böyle hatalar yapmayın.... :)
10UR Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Bean kardeş hani bunları yayınlıycaktın? Ufak bi pürüz çıktı. Ama yayınlanacak.