**©murti55®** hepsi harika ellerine sağlık ama biraz daha bjk face yaparsan çok memnun olurum(oluruz bjk liler olarak)
DiMuratti Orjinal Mesajı Yazan: **©murti55®** hepsi harika ellerine sağlık ama biraz daha bjk face yaparsan çok memnun olurum(oluruz bjk liler olarak) adam gs'li ister yapaar ister yapmaz bjk faceleri, degil mi? ;)
10UR Yorumlarınız için teşekkür ederim. Eksik bir yan varsa söylerseniz sevinirim beğenmeyen arkadaşlar eksik yanları da söylerlerse memnun kalırım.
46 Maras 1) Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) bitek tümeri benzettim yinede başarılar iyi olmuş 2) Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) servet dışındakileri benzetemedim 3)Bu bir çelişkimidir Bu üçünü istiyorum.
emr_353 facelerin hepsi süper olmuş ellerine sağlık ama bize texturelerini yollasanda şunları oyuna koysak
10UR Sadece texture ile olmaz zaten. Model yani .o dosyası da gerekli. Bu faceler değerlendirilecektir. Yakında.
Blackchap Şimdiye kadar ki en iyi face'in bu olmuş, bu face'le kendini aşmışsın. Bravo, tebrik ediyorum(İlk defa yaptığını kıskandım diyebilirim).