Teşekkür ederim herkese yorum ve görüşleriniz için eleştirilerinzi göze alacağım. Bununla birlikte bundan sonra yabancılara önem vereceğim tabi istekleriniz olursa Türk de yapabilirm. Ancak bazı arkadaşların yorumları (biraz abartılıyorum) düzeyinde olduğunu düşünüyorum yinede teşekkür ederim ama daha çok çalışmam gerekli.