tayyiphan tebrikler müthiş olmuş!!!!!! :applause: :applause: abi ben bu işlerde yeniyim bu işlerin nası yapıldıını kısaca bi anlşatabilirmisin??? :elsalla: :confused: :confused:
10UR İstemeyerekde olsa Fenerbahçe yapıyoruz artık :) Bu kadar olucak. Şaka bi yana yorum için saol Oğuzcum.
mirдňdд onur üç keredir soruyorum bu faceleri yapıyorsun iyi hoşta ne zaman yayınlamayı düşünüyorsun kardeşim artık bir cevap yaz cevap vermek istemiyorsan söyle de bizde bilelim :mad:
tayyiphan onur ok msn ini ekledim sende eklersen beni sewinirim tayyiphan@hotmail.com benim sana gelecekzaten en kısa zamanda konuşalım onur şimdiden saol
10UR Mr. Bean sana kaç kez ö.m attım sanırım. Bu tür konuşmaları bu konuda yapmak istemiyorum çünkü içerik saptırılıyor burda faceler hakkında yorum ve eleştirilerinizi almak istiyorum konuşmak istediğiniz konu başkaysa ö.m veya msnden ulaşablirsiniz. Teşekkür ederim.