Oooff. Mükemmel. Süper. Özellikle Saraçoğlu'na bittim. Bravo :)
İnönü de update ile çok çok iyi olmuş gerçekten. Yalnız eski açıkla biraz daha uğraşsan daha iyi olcak gibi. Mesela 2 eski açık tribünü var ve aralarında deplasman seyircisine ayrılmış ufak bir bölüm var. Tabi deplasman taraftarı ve eski açıklar arasında da boşluklar var. Bir de Atatürk resmini gerçeğindeki gibi uyarlayabilirsen kusursuza yakın bi patch olacaktır.
Yeniden tebrikler :)