Söz verdiğim gibi bugün iki stadıda bitirdim. Yanlız bir Galatasaraylı olarak bu iki stadda bazı eksiklerim olabilir lütfen söylerseniz sevinirm. Şimdi screenshotlara başlayalım.
NOT: Yanlız stadın ışıkları görünmüyor bilgisayarıma yeni format attım detaylarla ilgili sorunum var onlar benim bilgisayarla alakalı yani stadın ışıkları orjinalde var. Sadece sözümü tutma amaçlı hemen koydum düzenlenmişini yakında koyarım. Ayrıca GS ile maçları yaptığım için tribünlerdeki GS pankartlarınıda dikkate almazsanız sevinirim.
İlk önce İNÖNÜ:::
1) Kapalı kale arkası:

2) Kameranın baktığı tribün

3) Farklı bir açıdan kapalı kale arkası

4) Kameranın olduğu tribün

5) Açık kale arkasıyla kameranın olduğu tribün ve karşıda atamızın resmi

6) Açık kale arkası tribünün önü

7) Kameranın baktığı tribün

Birazdan Şükrü saracoğlunuda koyucam. Unutmayın düşük grafik detayları var burda...