46 Maras Orjinal Mesajı Yazan: DOOMHAMMER1903 Inönü için gene birkaç eksik varsa buraya bakarak...http://images.google.com.tr/imgres?imgurl=http://www.fussballtempel.net/uefa/TUR/Inonugross_neu.jpg&imgrefurl=http://www.fussballtempel.net/uefa/TUR/Inonu.html&h=1003&w=1500&sz=381&tbnid=OJGj7mMLAHgJ:&tbnh=100&tbnw=150&start=77&prev=/images%3Fq%3Din%25C3%25B6n%25C3%25BC%26start%3D60%26hl%3Dtr%26lr%3D%26sa%3DN bende de İnönü Stadı var, üstelik burda hava çok güzel... (montaj) :D
10UR Teşekkür ederim ama süper olduğunu sanmıyorum eksikleri çok. Ama yinede teşekkür ederim elimden geleni ortaya koydum elimdeki imkanlarla.
Lenard iyi güzel yapmışın bende şükrü saraçoğlunu yaptım. da şu statları koyda bizde FAYDALANALIM KOYARSANIZ SEVİNİCEM.
artans1905 kısa bir süre sonra konacak deniyordu 1 hafta geçti haber yok kısa süreden kasıt nedir bilgi verilirse seviniriz.