NecromanceR Bu işleri, forumu takip ede ede anlamaya çalışıyorum. Az bilgimle bile bu Tümer yüzünün mükemmel olduğunu söyleyebilirim
ali23588 face yapabilmek için face programını indirdim ama nasıl kurulduğunu bilnmiyorum indirdim kurdum C ye kurdu ama bi türlü açamadım nasıl biri anlata bilirimmi?
10UR Standartlarını belirlemişsin gerçekten. Kutlarım faceler git gide daha da harikalaşıyor. Ayrıca tüm facelere bakıldığında bi tarzın olduğu anlaşılıyor. Bu tarzını korumanda hoşuma giden bir ayrı durum. Tebrik ederim gayet güzeller.
bigbigmen abi bayaadır takip etmiyodum seni. sen baya baya seri üretime geçmişin. senin el kalıp gibi olmuş heralde :lol: valla kusursuz abi daha ne diyelim.
#11 Orjinal Mesajı Yazan: FosmanB süper süper süper...Tümer bitsin Face lerin hepsini yayınlayacagım demiştin yayınlıyo musun... he bide sen bu oyunu oynarken face leri gorunce hic aklından bu oyun mu acaba diye bi soru aklından geciyo mu? :cokkomik: :) bugün.. olmassa yarin yayinlarim herhalde.. oyun oldugunu arkadaslarla oynarken unutuyorum genelde :gol: :kavga:
Gorbacov Daha önce yaptığın Song yüzleri pek hoşuma gitmemişti ama son yaptığın süper olmuş. Bi Gassaray li olarak Song u çok sevdiğim için daha da bi hoşuma gitti :)
H-KaN Arkadasim Bu yüz artik süperi bilene gecmis yaaaaa.Pesin icinde olan yüzlerden billene saglam olmus onu Birak gercek songdan bilene gercekci duruyor :D Saka maka bi yana ama cok Süper Olmus.Ya Bi Hakan Sükür yapan cikmadi Onu da yapsaniz?
H-KaN Evet kusura bakma HAklisin Hakan yapilmis bilene oda cok Süper olmus.Ya Biz ne zaman kullana bilecegiz Bu Facleri???
İsamo_07 bu faceler işe yaramaz ben olsam bunların 10 katını yapardım bunlar hiç bir işe yaramaz siz bunları yapıyorsunuz sadece kendinizde oluyor madem face yapıyorsunuz bir patch çıkarın.