Joetri Orjinal Mesajı Yazan: #11 Yarasinimi? daha iyi bir fotograf bulursan neden olmasin.. Bu arada BJK'dan biri daha: Pek iyi diil bence.Song daha iyi gibi.
SCoRPioN ® Bak herşeye laf et ama bu yüze laf etme. Ciddi süper ötesi olmuş bu. İbo daha iyisini yapana kadar en iyisi bu ! Song'u beğenmedim
Joetri Fikrimi söylüyorum burda,niye sinirlendin simdi?Gözlerde problem var gibi geldi bana.Yada ne biliyim biseyler eksik gibi geldi bana.
denizlispor Ibrahim Akin cok güzel olmus! Ama Song tam iyi olmamis. Ama #11 yapar daha iyisini! Ona Güveniyorum
FosmanB Tüm Sayfalara Teker Teker Baktım. Her Yaptıgın Face de Ayrı Bi Tat Var. Tebrikler. Facelerin Süper
#11 yorumlar icin tskler.. Bi tek Tümer kaldi. Oda bitince hepsini-bir yayinlamayi düsünüyorum. Song v2.0
#11 Song'a bi Update daha cekicem herhalde.. yorumlar icin tsk :) bu arada bastan kolay gözüktügü ancak sonlara dogru zorlandigim yüzlerden biri daha..
SCoRPioN ® Gerçekçiliği son derece iyi ayarlamışsın. Saç Stili, sakal gibi şeyleri olmamış diye yazmak saçma bence. Çünkü zaten Edit Mode'tan değiştirilebiliyor. Gerçekçiliğin son noktası. Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.
FosmanB süper süper süper...Tümer bitsin Face lerin hepsini yayınlayacagım demiştin yayınlıyo musun... he bide sen bu oyunu oynarken face leri gorunce hic aklından bu oyun mu acaba diye bi soru aklından geciyo mu? :cokkomik: :)
murry arkadaslar bence nobre ile fazla ugrasmayin zaten face editte oyunda nobrenin surat1na cok benzeyen bi surat var...sayet daha iyisini yapicam diyosaniz onu editlerseniz süper olur bana ööle gelio ...simdiden kolay gelsin
murry ibooooooooo sen manyaqsin olm ne bunlar böölee yaaa sen türkiye standartlarini aStin herhalde abi gözünü seviyim su faceleri bir an önce yayinlaa ..ok... bi de Anelka yi biraz daha acik tenli yaparsan harika olur