10UR Orjinal Mesajı Yazan: İsamo_07 bu faceler işe yaramaz ben olsam bunların 10 katını yapardım bunlar hiç bir işe yaramaz siz bunları yapıyorsunuz sadece kendinizde oluyor madem face yapıyorsunuz bir patch çıkarın. Yap da görelim. Bir SİNERJİ yaratalım şurda.
SCoRPioN ® Senin yaptığın yüzler Fifa içindi yanlış hatırlamıyorsam, Eğer PES için yapıyor olsaydın, PES3 için yapıyordun, onlar siyah beyazdır. Onları yapmak çocuk oyuncağı. Her neyse gelelim asıl konuya bu forumda böyle saçma mesaj yazanların sayısı iyice çoğaldı. Bir çeki düzen verin kendinize, bir işe laf atmadan önce **PES 4** için bir yüz yap görelim. Ayrıca bu yüzlerin bazıları SCN Grand Patch'in, bazıları da SCN Face Pack Vol 1'de olacak
NecromanceR Orjinal Mesajı Yazan: İsamo_07 bu faceler işe yaramaz ben olsam bunların 10 katını yapardım bunlar hiç bir işe yaramaz siz bunları yapıyorsunuz sadece kendinizde oluyor madem face yapıyorsunuz bir patch çıkarın. O yüzlere bu kadar laf ediyorsan kusura bakma da bunda bir art niyet ararım
NayguleR Zaten adam demiş Pack Çıkaracam sen diyorsun kendin kullanmak içinmi yapıyorsun... Birde Dünyada ilk 10 dadır okadar kaliteli yapıyor :)
Bule Orjinal Mesajı Yazan: İsamo_07 bu faceler işe yaramaz ben olsam bunların 10 katını yapardım bunlar hiç bir işe yaramaz siz bunları yapıyorsunuz sadece kendinizde oluyor madem face yapıyorsunuz bir patch çıkarın. Ya arkadaşlar bu adamı ne ciddiye alıyosunuz.. Boş boş konuşuyo işte..
SonKatip İbrahim özellikle son 2 face fevkalade güzel olmuş. Seni gerçekten tebrik ediyorum. Bu arada böyle güzel facelerden sonra "Bunlar bir işe yaramaz" diyen arkadaşa sadece gülüyorum.
Manic Song yeni versiyon çok iyi ibo.. Diger bazı facelerin de yeni versiyonlarını yapsan iyi olur aslında.. Mesela Tuncay'ın face daha net olabilir. Mutlaka daha net resim bir yerlerde bulunabilir. Aynı şey Anelka için de geçerli aslında...
Sailorman89 ibo ve diğer facemakerlar !! bu türk oyuncuların facelerini ne zaman yayınlıyacaksınız ??
SCoRPioN ® Artık bu bu konuyla ilgili kaçıncı cevabım bilmiyorum ama yine de cevap vermek istiyorum. Bazıları SCN Grand Patch, bazıları SCN Face Pack vol. 1 'de olacak
#11 yorumlar icin cok tsk :) TSL Facepack v1.0 suan anasayfada download'a hazir sekilde. Yükleme ile ilgili sorulariniz varsa, lütfen bu konuyo yaziniz. umarim begenirsiniz :)
FaBReGaS İlk Face Pack gercekten cok iyi, eline sağlık #11.. Ama öte yandan itiraf ediiim ben Pancu yüzünü FB li Kemal e daha çok benzettiğim için ona yükledim :)
SCoRPioN ® Nobre ilk çalışma olduğundan pek iyi değil, Ümit Özat'ı da ben pek beğenmedim ama bu facepack hitleri tavana vurdurur, süper bir çalışma.