yorumlar icin tskler. v2.0 icin bir liste hazirliyorum suan, busefer 20 face yapmayi hedefliyorum.. bu arada bülent korkmaz dan foto bulursan cok iyi olur, denizlispor. bende bitane var ama siritiyo :(
------------------------------------------------------------------
Orjinal Mesajı Yazan: yürekli cocuk
bana beni yapsana ibo bilirsin derdim büyük oldugunu onun icin beni kendimi yapta hatta onu bile düsündüm yapmani
emre, dedigim gibi... resim yolla yapim.. senide "onu" da.. :D