_alp_ o-edit var indirdim.open'a geldim o files yazıyo jpeg falan açamıyorum.Siz o-edit'i Nereden indirdiniz hiç link yok mu?.Olan varsa atablir mi?
SonKatip O kadar işte. O editle sadece .o dosyalarını açarsın. Bak; arkadaş kibarca: "Sen uğraşma bu işlerle...!" demek istemiş. Yardımı için teşekkür etsene.
-Connect- Galatasaray'a da El Atacakmısınız :) Can'da fenerli... Galatasaray'a Yüz yapan yok valla. :)
NayguleR Orjinal Mesajı Yazan: -Connect- Galatasaray'a da El Atacakmısınız :) Can'da fenerli... Galatasaray'a Yüz yapan yok valla. :) Ben yapacağım ömer merak etme:)
Felipe²°°³ Anelka acik yüz daha güzel bence elline saglik Ibo.. Basarilisin Süpersin.. Devam et böyle
#11 Orjinal Mesajı Yazan: #10# Kaşlar çok ince... kaslari burdada öyle.. kafanin uzun / kisa olmasini edit modundan ayarlayabiliyorsun zaten..
rixi Fenerbahçeli bi futbolcu galiba ben çıkartamadım ama galiba Mahmut Hanefi mdir nedir o mu acaba...(salladım)