

Pardon, simdi bu alana son editface'i ekledim.. zaten seninikilerle kiyaslamak icin koydum, o yüzden aslinda buraya koymak pek yanlis degil, ama fb *manianin alanina*
linklerin simdi..
Ve aslinda zaten buraya eklemeye iLK aklima gelen ümit özat di^^ .. cünki seninki HiC benzemiyo. Bunun öncelikle aklima gelen iki sebebi var..
1. Senin kullandigin fotografi gördüm ve diyebilirimki: o fotografta adam kendisi bile kendisine benzemiyo nerdeyse ^^...(yani senin zaafini azaltiyo ;))
2.gördügüm gibi 3D modelinin burunu da cok ince ve kücük.. sana bisey öneriyim..
Sen facelerine devam et, ama oeditle modelleri benim editledigim modele benzet.. ozaman sadece süper face yaparsin.. misal:
Sergen: Textür olarak benim sergen pek benzemez ama 3Dsine bide bak, anlatiym sergenin dudaklari burnundan biraz uzak olmali gözlerinin yanlarida biraz cekik,falan filan...
bunun gibi detaylari benimkilerine benzetirsen, zaten editmodda imkansiz olani yaparsin(Textür eklemek)
Ve simdi lütfen, "bu nediyo yaa, kendisini en iyisi saniyo" gibi bisey düsünme..
Cünki ben bunun gibi detaylardan anlarim.. (Grafikdesign okuyorum, ve comic falan ciziyorum.. avatarimi da kendim cizdim..)
.
Yani birini benzetmek icin sadece bi fotografa bakip ugrasmak yetmiyo, yüz müz anatomi bilgisi filan cok ise yariyo...
Ve o avatardaki logolari ve formamdakileri de kendim yaptim, cünki en az250x250 pixel civarinin altinda logo kullanmam (*kalitesiz*.. ve konami gibi profiler sizce internetten mi buluyo logolari^^), hepsinin photoshop da yaptim
@ FBMANIA
ve hele SEN hic bisey diyemessin, ibo tamamda, sen (i toraman update yatim filan diye konusiyon, ve adam arab'in tekin benziyo vallah... senin alanina daha eklerim görürsün ;)