Vallah, yeni gördüm bu konuyu. Ve SAHIDEN bir bucuk saat
hepsinie baktim...
Su mahmut hanefi varya, hepsinden EN ALAKASIZI..
Sana bisey soriym: Neden birazcik editlemeyi denemiyorsun?? Ve
sadece oyunun editörliyle yapilamiyanlari oedit ve fotograflarla
yapmiyorsun??
Cünki oyun icinde editlenenler su yamuk fotograflardan bin kat daha
kaliteli!..
ve bisey daha!: Su agzi acik, yada dislerini gösteren fotograflar
varya, onlari agzi kapali bi 3D modelin dudaklarina yapistirmak,
bence "utanmadan *face yaptim* demek"!
Oyun icinde agizlarini acinca HEM dudagindaki disler oluyor, HEM de
essas disler! bu ne böyle??! köpekbaligi mi??
yani, birazcik da kalite yapmayi DENE bari.. :scn_oku:
Tabii yeni basladin, süper olmaman normal de, ama yeni baslamak
ile dudagin üzerine dis yapmakla hic alakasi yok..
*ve yanisira, kullandigin fener formasinida begenmedim* :nanik:
bunlari kullanin, adamin biri acayip bisey yapmis...
http://www.planet-lesh.de/community/dload.php?action=category&cat_id=2 :lol:
Ama iyi buldugum faceler de var:
1.Ahmed Dursun PEEERFECT!
2.Mehmet Yilmaz süper!!!
3.Song cok iyi, ama *COOOK AZICIK* bulanik, (ama
okadar bulaniklik oyunun facelerinde de bazen var)
4.Orhan Ak buda biraz tuhaf... hem cok iyi, hem de degil
:bilmemki:
5.Tomas tomas icin yeter :)




