@#11
vallah, simdi sakalsiz bile cok iyi yapmissin! :applause:
Burnunu daha da kalinlastirdun, demi?
ve artik sakallinin ve sakalsizin farki, ayni essasda gibi, birisi sakalli hali, ötekisi de sakalsiz hali olmasi.. ^^
(daha sik sakallisi haric^^, dedigim gibi, sakal yanlis yerlere dagilmis :D )
ama yine kafasini uzamis
kisaltirsan hagi taman'dir, ve baskalarina bakabilirsin :scn_onay: ...
@FBmaniak..
sen acayipsin yaa...
artik bende cok iyi buluyorum 11in facelerini.. basda berbaddi tabii, buna bisey diyemessin.. ama cok da cabuk daha iyi oldu!
ve zaten sadece SENKILERDEN on kat daha iyi yaptigimi diyorum! :nanik: