Vallah.. cok begendim bunlari ve cevap yazmaya sabirsizlandi (bunun yüzünden bu konu'nun 3. cevap'indan fazla okumadim daha..
1.) Sayilanlarin cogu zaten 100% yapilacak, ama ps2 icin hepsi birden biraz fazla(ve zaten PES5 ps2 icin son pes oyunu)
2.)Hatirlayan varsa, cogu da eski ISS lerde vardi:
a) Karli hava(ve ona göre kara takilan topfizigi, ayagi kayan futbolcu)..
b) HICbirkere kapanmayan kamera, yani hic "cut" yoktu, böylece fubolcular topu gidip elleriyle alip frikik/penalti/tac noktasina kendileri koyuveriyordu, böylece'de cabuk frikik yada tac atilabiliyorduk..(yani COOOK eski,ama SÜPER bisey. taa Süpernintendo *Famicom*'da vardi)
Ayni *senaryo mode* gibi oda cok eski ama süper.. ISS Deluxe de saglam di (Türkiye-Isvec '96 icin grup eleme maci, son 15 dakikasi..) vay be, ne zamandi... :,(
Yani önemli olan SABIR...
*cünki FIFA nin hayranlarinin sayisi bir gün yüzde 20'ye düsecegi de en az bunun kadar belli ^_^... sadece zaman meselesi artik, PES'i kim durduracak??????????????? bilmiyorum ;)
PS: Duydumki, ALEX bile PES oyniyormus! ^_^